Αν θέλετε να επικοινωνήσετε την υπηρεσία σας σε επιλεγμένο κοινό…
Αν θέλετε το μήνυμά σας να είναι ξεκάθαρο και να καλύπτει τις ανάγκες του κοινού-στόχου, ώστε τελικά οι υποψήφιοι πελάτες να γίνουν πελάτες και μάλιστα ευχαριστημένοι πελάτες που θα επανέλθουν ξανά και ξανά σε εσάς…
Ο πιο αποδοτικός τρόπος επικοινωνίας είναι το content marketing!
Τι σημαίνει content marketing;
Είναι η επικοινωνία των μηνυμάτων σας μέσω άρθρων, εικόνων, γραφημάτων, video και άλλων μέσων δημιουργίας και προβολής περιεχομένου.
Στόχος είναι να παρέχει ενημερωτικές, εκπαιδευτικές και χρήσιμες πληροφορίες στον πελάτη, που σχετίζονται με τις υπηρεσίες σας, ώστε να τον οδηγήσει στην εμπιστοσύνη και στην “αγορά”.
4 βασικά βήματα, που θα σας φέρουν το μέγιστο αποτέλεσμα, σε σχέση με τη δαπάνη του budget σας.
Βήμα 1ο
Ενημέρωση για την υπηρεσία σας, μέσα από αρθρογραφία περιεχόμενου, όπως:
Α. Περιοδικά
Β. Web Site
Γ. Newsletter
Δ. Social Media
Γνωστοποίηση της υπηρεσίας σας, μέσω:
Α. Banner – Προβολή παράλληλα με την καμπάνια περιεχομένου, για να γίνει η σύνδεση με την υπηρεσία σας.
Β. Interview – Ο πελάτης έρχεται σε επαφή με εσάς, οπότε δημιουργείται μία αμεσότερη σχέση.
Γ. Εκθέσεις
Εκπαίδευση και παροχή πληροφοριών, μέσω μεμονωμένων υπηρεσιών, όπως:
Seminar και Webinar
Βήμα 4ο
Α. Προγραμματισμός: Δημιουργία στρατηγικής με στόχους και δημιουργία έξυπνου προγραμματισμού για την υλοποίηση και δημοσίευση του περιεχομένου, με βάση την εποχικότητα.
Β. Follow up: Συνεχής αξιολόγηση των ενεργειών, μέσω στατιστικών στοιχείων αποτελεσματικότητας.
Γ. Διορθωτικές Ενέργειες: Σταδιακές διορθώσεις για να επιτευχθεί το μέγιστο επικοινωνιακό αποτέλεσμα.
Το στοιχείο βέβαια που θα διαφοροποιήσει την επικοινωνία σας είναι η ομάδα ειδικών που θα την αναλάβει και η αξία των μέσων προβολής που διαθέτει.