Home Μάρκετινγκ 5 Τρόποι για να Ενθαρρύνετε τους Ασθενείς σας να Γράφουν Θετικές Κριτικές για Εσάς στο Διαδίκτυο
5 Τρόποι για να Ενθαρρύνετε τους Ασθενείς σας να Γράφουν Θετικές Κριτικές για Εσάς στο Διαδίκτυο.

5 Τρόποι για να Ενθαρρύνετε τους Ασθενείς σας να Γράφουν Θετικές Κριτικές για Εσάς στο Διαδίκτυο

Το Διαδίκτυο πλέον αντικατέστησε σε μεγάλο ποσοστό τις συστάσεις από στόμα σε στόμα στην αναζήτηση ενός νέου γιατρού.

Σήμερα, ψηφιακές πηγές όπως η Google, χρησιμοποιούνται σχεδόν 2 φορές περισσότερο από τις παραδοσιακές συστάσεις.

Οι διαδικτυακές κριτικές αποτελούν συχνά το σημείο εκκίνησης ενός ασθενούς στην αναζήτηση ιατρού.

Εφαρμόζοντας μερικές απλές τεχνικές, μπορείτε να διασφαλίσετε καλύτερα ότι οι ασθενείς μοιράζονται και διαδίδουν θετικά σχόλια για εσάς στο διαδίκτυο, για να δημιουργήσουν τις απαραίτητες εγγυήσεις που χρειάζονται οι υποψήφιοι ασθενείς για να σας επιλέξουν σαν γιατρό.

1. Υπενθυμίστε στους ασθενείς ότι τα σχόλια τους είναι καλοδεχούμενα

Οι άνθρωποι δεν έχουν την υποχρέωση να αξιολογούν εμπειρίες υγειονομικής περίθαλψης όπως κάνουν για εστιατόρια, ξενοδοχεία, και άλλες καταναλωτικές βιομηχανίες.

Για τους γιατρούς, ωστόσο, αυτό είναι προβληματικό, επειδή η ανάγνωση κριτικών είναι ένα σημαντικό βήμα στη διαδικασία λήψης απόφασης ενός ασθενούς για να επιλέξει έναν γιατρό.

Το πρόβλημα με το να μην έχετε αρκετές διαδικτυακές κριτικές είναι διττό.

Πρώτον, εξασθενεί την αξιοπιστία σας σε ασθενείς που σας αναζητούν στο διαδίκτυο και δεύτερον, αυτό σημαίνει ότι η φήμη σας είναι ευάλωτη.

Ένας απογοητευμένος ασθενής θα μπορούσε να μειώσει τη συνολική βαθμολογία σας με μία μόνο αρνητική κριτική.

Από την άλλη πλευρά, το να έχετε περισσότερες κριτικές προστατεύει τη φήμη σας στο διαδίκτυο και αποδεικνύει ότι είστε αξιόπιστοι σε υποψήφιους ασθενείς, όταν είναι να λάβουν τη σημαντική απόφαση να σας επισκεφτούν.

Υπενθυμίστε στους ασθενείς σας ότι τα σχόλιά τους είναι καλοδεχούμενα.

Οι περισσότεροι θα σας αφήσουν μια κριτική αν κάνετε ένα απλό πράγμα: Ρωτήστε τους!

2. Κάντε τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο απλή

Οι άνθρωποι σήμερα είναι πολύ απασχολημένοι και πολλοί ασθενείς που θέλετε να γράψουν μια κριτική για εσάς είναι πιθανό να μην το κάνουν.

Η ψηφιακή εποχή έχει αυξήσει τις προσδοκίες μας για ευκολία.

Το να διευκολύνετε τους ασθενείς να γράφουν τη γνώμη τους για εσας, όχι μόνο αποδεικνύει ότι σέβεστε τον χρόνο τους, αλλά βελτιώνει επίσης την πιθανότητα ότι θα το κάνουν.

Μην χρησιμοποιείτε πολύπλοκες και χρονοβόρες φόρμες για να συμπληρώσουν, ούτε πολλαπλά βήματα επαλήθευσης της κριτικής τους.

Όσο πιο περίπλοκη είναι η διαδικασία, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εγκατάλειψης.

Βρείτε τρόπους για απλές και σύντομες ερωτήσεις για να λάβετε τις περισσότερες κριτικές.

Βρείτε τρόπους για απλές και σύντομες ερωτήσεις για να λάβετε τις περισσότερες κριτικές.

3. Συλλέξτε σχόλια όταν το ραντεβού σας είναι πρόσφατο

Ένας τρόπος για να κάνετε αυτή τη διαδικασία πιο βολική για τους ασθενείς σας, είναι να καταγράψουν τις κριτικές τους στο ιατρείο.

Αμέσως μετά το ραντεβού τους, μπορούν να αφιερώσουν δύο λεπτά αξιολογώντας την επίσκεψή τους, ενώ περιμένουν να προγραμματίσουν ένα επόμενο ραντεβού ή να πάρουν μια συνταγή, όταν η εμπειρία είναι ακόμα φρέσκια στο μυαλό τους.

Η συλλογή κριτικών στο ιατρείο αυξάνει επίσης την πιθανότητα ότι η μέση βαθμολογία σας είναι υψηλότερη και τα σχόλια είναι πιο θετικά.

Συνήθως, μόνο οι δυσαρεστημένοι ασθενείς στρέφονται στο διαδίκτυο για να γράψουν κριτικές, αφού έχουν φύγει από το ιατρείο.

Μην αφήσετε λοιπόν μια μικρή μειονότητα να βλάψει τη φήμη σας.

Δεδομένου ότι οι περισσότεροι ασθενείς είναι ικανοποιημένοι με τη φροντίδα και τις υπηρεσίες που παρέχονται, είναι επιτακτική ανάγκη να ακουστούν και να ενισχυθούν αυτές οι φωνές σε ολόκληρο τον ιστό.

Αν και η ενθάρρυνση των ασθενών να κάνουν τα σχόλιά τους στο διαδίκτυο, ενώ βρίσκονται ακόμη στο ιατρείο, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διασφαλιστεί ότι θα σας γράψουν μια κριτική, η αποστολή υπενθυμίσεων μέσω sms ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνει στους ασθενείς τη δυνατότητα να σας αξιολογήσουν αργότερα, όταν τους βολεύει καλύτερα.

Αυτό ενθαρρύνει τους ασθενείς που μπορεί να μην έχουν χρόνο να σας αξιολογήσουν στο ιατρείο σας, αυξάνοντας τον συνολικό όγκο των κριτικών σας.

4. Μην αφήσετε μία κακή κριτική να σας βγάλει από το παιχνίδι

Ανεξάρτητα από το πόσο καλός γιατρός είστε στη δουλειά σας, μία περιστασιακή αρνητική κριτική είναι αναπόφευκτη.

Τα καλά νέα; Μια ή δύο κριτικές ενός ή δύο αστέρων κάνει την παρουσία σας στο διαδίκτυο να φαίνεται πιο αξιόπιστη.

Δείχνει στους ασθενείς ότι δεν έχετε τροποποιήσει τα σχόλια με οποιονδήποτε τρόπο.

Ένα άλλο πλεονέκτημα από το να έχετε μερικές κακές κριτικές, είναι ότι σας κάνουν να φαίνεστε επίσης πιο συμπαθητικοί.

Ένα άλλο πλεονέκτημα από το να έχετε μερικές κακές κριτικές, είναι ότι σας κάνουν να φαίνεστε επίσης πιο συμπαθητικοί.

Η τελειότητα είναι λίγο φοβιστική και ίσως αμφισβητήσιμη από μερικούς, ενώ η παρουσίαση μερικών ελαττωμάτων απαλύνει τη γνώμη κάποιου για εσάς.

Εφ’ όσον το καλό υπερτερεί του κακού, μην ανησυχείτε για τις πολύ λίγες αρνητικές κριτικές και αναπτύξτε μια προσεκτική στρατηγική απαντήσεων για τον περιορισμό περαιτέρω ζημιών.

5. Μάθετε πότε και πώς να απαντήσετε

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η απάντηση σε κριτικές είναι καλή ιδέα.

Ευχαριστούμε πάντα έναν ευχαριστημένο ασθενή που αφήνει μια θετική κριτική.

Αναγνωρίζουμε όμως και την απογοήτευση ενός μη ευχαριστημένου ασθενή (οι περισσότεροι ασθενείς που αφήνουν αρνητικές κριτικές θέλουν απλώς να αισθάνονται ότι τους ακούτε).

Μπορείτε ακόμη και να βγείτε κερδισμένος και να βελτιωθείτε σε ένα τομέα από τα σχόλιά τους!

Βέβαια χρειάζεται προσοχή όταν απαντάτε και ποτέ να μην εξοργίσετε έναν ασθενή.

Ποτέ μην αποκαλύπτετε τις λεπτομέρειες της συνάντησής σας μαζί του, ούτε την πορεία της θεραπείας του, ούτε φυσικά προσωπικά δεδομένα του ασθενούς.

Ο ασφαλέστερος και πιο παραγωγικός τρόπος για να προσελκύσετε ασθενείς είναι μέσω μιας μετρημένης, στοχαστικής προσέγγισης:

Ποτέ να μην κρατάτε επιθετική ή αμυντική στάση όταν απαντάτε σε ασθενείς στο διαδίκτυο.

Η πιο κατάλληλη προσέγγιση είναι να κατανοείτε πάντα τη στάση του ασθενή σας, να δίνετε διαβεβαιώσεις ότι προσπαθήσατε να κάνετε το καλύτερο γι’ αυτόν και ότι λυπάστε βαθιά που αισθάνεστε απογοητευμένος σε κάτι από την εμπειρία τους μαζί σας.

Στο τέλος της ημέρας, η διαδικτυακή σας φήμη αντικατοπτρίζει ποιος είστε ως γιατρός, καθώς και τις εμπειρίες των ασθενών σας στο ιατρείο σας.

Προσθέτοντας στο προφίλ σας σχόλια ασθενών μέσω μιας απλής διαδικασίας, προστατεύετε και ενισχύετε τη φήμη σας, ενώ αναπτύσσετε μια διαδικτυακή παρουσία που προσελκύει το σωστό είδος ασθενών και αυξάνετε το πελατολόγιό σας.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων