Home Τεχνολογία - Λογισμικό 4 Στοιχεία που Πρέπει να Έχει η Ιστοσελίδα σας
Για να δημιουργήσετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γεμάτη με ελκυστικά στοιχεία και πληροφορίες.

4 Στοιχεία που Πρέπει να Έχει η Ιστοσελίδα σας

Για να δημιουργήσετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γεμάτη με ελκυστικά στοιχεία και πληροφορίες.

Ορισμένα χαρακτηριστικά μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά, ώστε να βοηθάνε τους ασθενείς σας να περιηγηθούν εύκολα και να βελτιώνουν την εμπειρία τους σχετικά με την πρακτική σας.

Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να κάνουν το ιατρείο σας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας, δίνοντάς σας σημαντικά πλεονεκτήματα.

Είναι απαραίτητο λοιπόν η ιστοσελίδα σας να ανταποκρίνεται στον στόχο σας, ο οποίος δεν πρέπει να είναι άλλος από το να προσελκύσετε περισσότερους ασθενείς.

Αυτό σημαίνει ότι ο κάθε επισκέπτης θα πρέπει να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά.

Οι περισσότεροι επικεντρώνονται στον ελκυστικό σχεδιασμό.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια όμορφα σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να προσφέρει την άμεση επίδραση που επιθυμούν να έχουν οι επισκέπτες, αλλά αν η ιστοσελίδα σας δεν αποφέρει έσοδα στο ιατρείο σας, δεν αξίζει την επένδυση.

Αναμφισβήτητα, ένας σχεδιαστής ιστοσελίδων μπορεί να μην είναι σε θέση να προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας ιστοσελίδας της ιατρικής πρακτικής.

Επίσης το ποσοστό ανταπόκρισης των χρηστών, η φιλική προς τις μηχανές αναζήτηση και η βελτιστοποίηση των κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να αποτελούν βασικές γραμμές για κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των ασθενών στις υπηρεσίες σας, να προσελκύσετε επισκέπτες για να επικοινωνήσουν μαζί σας για πληροφορίες και έτσι να ενισχύσετε την απόδοση επένδυσης των προσπαθειών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.

Ανεξάρτητα από το πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, αν αυτός δεν είναι σε θέση να προσελκύσει νέους ασθενείς ή εάν ο ρυθμός ανταπόκρισης των χρηστών είναι μικρότερος από 5%, είναι καιρός να τον βελτιστοποιήσετε.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας;

Μπορούν οι πιθανοί ασθενείς να βρουν εύκολα την ιστοσελίδα σας;

Μια επαγγελματικά και αισθητικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα είναι το πρώτο πράγμα που ένας δυνητικός πελάτης θα δει και είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για το αν θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Εάν η ιστοσελίδα σας είναι σε λειτουργία περισσότερο από δύο ή τρία χρόνια, τα σημάδια της παλαιότητας είναι ήδη εμφανή όχι μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στην αποτελεσματικότητα.

Η ανάθεση της ιστοσελίδας σας σε έναν επαγγελματία είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ που θα κάνει ανταγωνιστική την παρουσία σας στο διαδίκτυο και θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε το business του ιατρείου σας.

Παρακάτω θα δούμε 4 βασικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνουν όλες οι σύγχρονες ιστοσελίδες ιατρών, αν θέλουν να προσελκύσουν περισσότερους ασθενείς.

1. Απλή πλοήγηση

Η ιστοσελίδα σας υπάρχει για κάποιο λόγο και αυτός ο λόγος είναι να σας βοηθήσει να προσελκύσετε ασθενείς ώστε να αναπτύξετε το ιατρείο σας.

Εάν το κοινό-στόχος σας συναντά πολλές επιλογές κουμπιών για να πατήσει (να κάνει Click), είναι πιθανό να εγκαταλείψει τη δική σας ιστοσελίδα και να προχωρήσει στην ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας.

Γενικά, οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες είναι αυτές όπου ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί εύκολα και φαίνονται αξιόπιστες.

Από την άλλη, οι χρήστες αποφεύγουν τις ιστοσελίδες που είναι πολύπλοκες και φαίνονται αναξιόπιστες.

Ευτυχώς, υπάρχουν εύκολοι τρόποι να εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας ανήκει στην πρώτη κατηγορία και όχι στη δεύτερη!

Ας φανταστούμε ότι η ιστοσελίδα σας είναι ένας χάρτης με έναν κρυμμένο θησαυρό.

Ο στόχος σας είναι να βοηθήσετε τους επισκέπτες να βρουν τον θησαυρό που αναζητούν, δηλαδή να μπορούν να αναζητήσουν γρήγορα και εύκολα τις επιθυμητές πληροφορίες.

Ορισμένοι κανόνες μπορεί να παραμένουν σταθεροί, παρόλα αυτά η τεχνολογία και η συμπεριφορά των χρηστών εξελίσσονται συνεχώς.

Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να περιλαμβάνει τη δυνατότητα μέτρησης του τι λειτουργεί αποδοτικά και τι χρειάζεται βελτίωση.

Οι επιτυχημένες ιστοσελίδες διαθέτουν επίσης εικόνες που προσδίδουν το ανθρώπινο στοιχείο στο ιατρείο σας.

Η προσθήκη εικόνων σε μια ιστοσελίδα μπορεί να αυξήσει κατά 95% την επισκεψιμότητα.

Τα βίντεο μπορούν επίσης να προσφέρουν σημαντική ώθηση.

Σχεδόν το 75% των ενηλίκων είναι πρόθυμοι να λάβουν τις αποφάσεις τους αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο online.

2. Εύχρηστη για κινητά

Θυμάστε την τελευταία φορά που μπήκατε σε μια ιστοσελίδα από το Smartphone σας και δεν ήταν καθόλου εύχρηστη; Δεν εκνευριστήκατε που έπρεπε να κυλήσετε τον κέρσορα από τα αριστερά προς τα δεξιά για να διαβάσετε το κείμενο ή να κάνετε μεγέθυνση ή σμίκρυνση;

Θυμάστε επίσης τι κάνατε στη συνέχεια;

Υποθέτουμε ότι προτιμήσατε ένα άλλο website.

Το κοινό-στόχος σας ενδέχεται να αντιμετωπίσει την ίδια απογοήτευση, όταν η ιστοσελίδα σας δεν ανταποκρίνεται έτσι όπως θα ήθελε στις συσκευές που χρησιμοποιεί.

Εάν θέλετε να διασφαλίσετε ότι όλοι οι μελλοντικοί και οι ήδη υπάρχοντες ασθενείς σας θα παραμείνουν πιστοί σε εσάς, πρέπει να κατανοήσετε ότι το πρώτο σημείο επαφής τους με εσάς είναι μέσω της ιστοσελίδας σας που θα αναζητήσουν στο κινητό τους.

Σύμφωνα με μελέτες, σχεδόν το 44% των ασθενών που έψαξαν για ιστοσελίδες ιατρών, τελικά έκλεισε ραντεβού.

Σύμφωνα με μελέτη της Google, περίπου το 65% των αναζητήσεων ξεκινά από μια κινητή συσκευή.

Η αδυναμία της ιστοσελίδας σας να προσαρμοστεί στις συσκευές, θα δημιουργήσει μια αρνητική εμπειρία στον χρήστη και μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική απώλεια εσόδων για το ιατρείο σας.

Σύμφωνα με μελέτη της Google, περίπου το 65% των αναζητήσεων ξεκινά από μια κινητή συσκευή.

3. Οι μαρτυρίες των ασθενών σας είναι το νέο “Word-of-Mouth”

Οι ασθενείς σας εκτιμούν και αναγνωρίζουν τις υπηρεσίες σας;

Μην είστε ντροπαλός να ζητήσετε τα σχόλια και την κριτική τους.

Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να προωθήσετε την πρακτική σας.

Μπορείτε να σκεφτείτε καινοτόμους τρόπους για να ενσωματώσετε τα σχόλια των ασθενών σας στην ιστοσελίδα σας, όπως:

• Να δημιουργήσετε μια ολόκληρη σελίδα αφιερωμένη σε κριτικές και μαρτυρίες.

• Να προβάλετε τυχαία αποσπάσματα σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας.

• Να δημιουργήσετε ένα μικρό video clip.

• Να συμπεριλάβετε συγκεκριμένες κριτικές στη σελίδα με τις υπηρεσίες σας.

Ωστόσο, εάν επιλέξετε να τα ενσωματώσετε, βεβαιωθείτε ότι τα εμφανίζετε σε εξέχουσα θέση.

Ο χρήστης, βλέποντας τις μαρτυρίες των ασθενών σας, θα έχει ένα επιπλέον κίνητρο για επικοινωνήσει μαζί σας.

Οι μαρτυρίες λοιπόν είναι από τα πρωταρχικά κριτήρια στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Ως εκ τούτου, ένας τρόπος για να αναπτύξετε την πρακτική σας είναι να αναπτύξετε στρατηγικά και να βελτιώσετε τις online κριτικές σας.

Εκτός από την ποιότητα, η ποσότητα των online μαρτυριών έχει σημασία, επειδή ενισχύει το γεγονός ότι πολλοί ασθενείς έχουν επωφεληθεί από τις θεραπείες σας.

Κανείς δεν θέλει να είναι πειραματόζωο!

Για να ενισχύσετε περαιτέρω λοιπόν την αξιοπιστία της πρακτικής σας, μπορείτε να εξετάσετε τη δημιουργία μιας σελίδας με βραβεία και τιμές προς εσάς στην ιστοσελίδα σας.

Επαγγελματικά διαπιστευτήρια από ιατρικές ενώσεις και τοπικές δημοσιεύσεις, θα επιβεβαιώσουν την προσωπικότητα της πρακτικής σας.

Αυτά όλα μπορούν να χρησιμεύσουν ως έμμεσες μαρτυρίες, υπογραμμίζοντας ότι η πρακτική σας είναι αξιόπιστη και αφοσιωμένη στους ασθενείς-πελάτες σας.

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε εικονίδια ή συνδέσμους για τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων στον ιστότοπό σας, όπου μπορούν να είναι άμεσα ορατά στους επισκέπτες.

4. Εμπλουτίστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας

Η δημοσίευση επίκαιρου και σχετικού περιεχομένου είναι το “κλειδί” για να εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας δεν είναι μόνο αποτελεσματική, αλλά και ανταποκρίνεται στην ενημέρωση του κοινού-στόχου σας.

Για να δημιουργήσετε χρήσιμο περιεχόμενο, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κοινού-στόχου σας.

Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε συναίσθημα στο περιεχόμενό σας για να συνδεθείτε με το κοινό σας.

Υπάρχουν δύο κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε: Δημιουργήστε περιεχόμενο που αναζητά το κοινό-στόχος σας και προωθήστε το σταθερά.

Οι κανόνες αυτοί λειτουργούν καλύτερα μαζί και δεν μπορείτε να ακολουθήσετε τον ένα χωρίς τον άλλο.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η δημιουργία μεγάλου περιεχομένου αρχικά, μπορεί μεν να προσελκύσει το κοινό-στόχο στην ιστοσελίδα σας, αλλά χωρίς σταθερή συνέχεια, το κοινό σας θα χάσει το ενδιαφέρον.

Ομοίως, η ποσότητα δεν είναι εναλλακτική λύση για την ποιότητα του περιεχομένου.

Το να γεμίζετε τον ιστότοπό σας με περιεχόμενο όχι μεγάλου ενδιαφέροντος, μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε αρχικά μερικούς επισκέπτες, αλλά θα εντοπίσουν γρήγορα μια έλλειψη ουσίας στο περιεχόμενο και η φήμη της πρακτικής σας θα υποστεί το αρνητικό αποτέλεσμα.

Για να είναι λοιπόν χρήσιμο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να έχετε ενεργή και σταθερή ανάρτηση περιεχομένου.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει εικόνες, γραφικά και πιασάρικους τίτλους.

Μην ξεχνάτε ότι η πιο σημαντική λειτουργία μιας ιστοσελίδας είναι να μετατρέψει τους χρήστες σε νέους πελάτες ασθενείς.

Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό το περιεχόμενο να έχει ενδιαφέρον για το κοινό σας.

Εκτός από άλλες μορφές περιεχομένου, οι νέοι ασθενείς αναζητούν σαφείς και εύκολες οδηγίες για να συνδεθούν με το ιατρείο σας.

Όταν οι πιθανοί ασθενείς θέλουν να κλείσουν ραντεβού, δεν θέλουν να ψάξουν σε κάθε σελίδα.

Κατά πάσα πιθανότητα, εάν δεν μπορούν εύκολα να βρουν αυτές τις πληροφορίες, θα παραιτηθούν.

Για να χειριστείτε τέτοιες καταστάσεις, τοποθετήστε τον αριθμό τηλεφώνου σας και τους τρόπους επικοινωνίας στο πάνω και στο κάτω μέρος κάθε σελίδας.

Συνοψίζοντας…

Ως επαγγελματίες υγείας, μια επένδυση στην ιστοσελίδα σας θα έχει ως αποτέλεσμα να προσελκύσετε νέους ασθενείς.

Θα έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα και αυξημένα έσοδα.

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε ή να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι συνεργάζεστε με μια ομάδα που έχουν εμπειρία στον κλάδο σας και γνωρίζει πώς να δημιουργήσει μια αποτελεσματική ιστοσελίδα.

Όταν το κάνετε, θα καταλάβετε ότι μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα είναι πραγματικά μια δύναμη που πρέπει να λάβετε υπόψη!

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων