Home Τεχνολογία - Λογισμικό Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης «Παράθυρο» Επικοινωνίας με τους Ασθενείς σας
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης «Παράθυρο» Επικοινωνίας με τους Ασθενείς σας

Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να παίξουν έναν σημαντικό ρόλο στην επικοινωνιακή στρατηγική του ιατρείου σας, αρκεί να αξιολογήσετε το ρίσκο της συγκεκριμένης επένδυσης, αλλά και τα πλεονεκτήματα της και να κάνετε τις κατάλληλες επιλογές.

4 Βήματα Eπιτυχίας

1. Χρησιμοποιείστε τα Social Media Συνειδητά

Παρόλο που οι περισσότεροι Ιατροί χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προσωπική χρήση, λίγοι είναι εκείνοι έχουν παρουσία στο διαδίκτυο με την επαγγελματική τους ιδιότητα.

Σήμερα όμως, οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες, συμπεριλαμβανόμενων και των ιατρών, αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι πρέπει να επενδύσουν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επειδή επηρεάζουν όλο και περισσότερο τους πολίτες και παίζουν πλέον σημαντικό ρόλο τόσο στην ψυχαγωγία όσο και στην ενημέρωση.

Η διαδραστικότητα, η ευκολία να μοιραζόμαστε πληροφορίες και το γεγονός ότι η χρήση τους είναι φιλική, έχει ως αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των σχέσεων με τους χρήστες.

Ουσιαστικά, η δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο facebook είναι σαν τη δημιουργία μιας ψηφιακής επαγγελματικής κάρτας στο διαδίκτυο.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι το γεγονός ότι μπορεί να γίνουν αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα δίκτυα, γεγονός που πολλαπλασιάζει το κοινό που προσελκύουν, αυξάνει τις εμφανίσεις του ιατρείου στο διαδίκτυο και το κάνει πιο ανιχνεύσιμο στις μηχανές αναζήτησης.

Επιτρέπει επίσης, να δώσετε πιο στοχευμένα το στίγμα της δραστηριότητας σας και να προσελκύσετε κόσμο στο ιατρείο σας.

Άλλωστε, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνάδουν με την αποστολή του ιατρείου, συμβάλλουν στην πληροφόρηση των ασθενών σας και πλέον μοιάζουν απαραίτητα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της ιατρικής περίθαλψης.

Θα πρέπει βέβαια, να έχετε ισχυρά κίνητρα και να έχετε πειστεί ότι αξίζει να το κάνετε για να είστε έτοιμοι να διαθέσετε χρόνο, ενέργεια και να δεσμευτείτε «άτυπα» σε αυτήν τη μακροχρόνια νέα σχέση.

2. Επισημοποιείστε την Είσοδό σας στον Ψηφιακό Κόσμο

Πριν ξεκινήσετε με τα social media, θα πρέπει πρώτα να σκεφθείτε τους στόχους σας, πώς θα τους πετύχετε και πώς θα μετρήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Η ενασχόλησή σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ενσωματωθεί πλήρως στη λειτουργία του ιατρείου σας, είτε από εσάς, είτε μέσω ενός συνεργάτη σας.

Το πιο σημαντικό όλων είναι να υπάρχει μια σταθερή παρουσία στα μέσα, συγκεκριμένες ώρες την εβδομάδα, με συγκεκριμένες αναρτήσεις, για να πετύχετε τη μέγιστη αποτελεσματικότητα.

Σημαντικό είναι να αποφασίσετε από την αρχή σε ποια social media θα έχετε παρουσία.

Μια σελίδα στο facebook, για παράδειγμα, είναι αναπόφευκτη, αφού οι περισσότεροι δυνητικοί ασθενείς σας βρίσκονται εκεί.

Επιπρόσθετα, είναι εύκολη στην χρήση, χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς, με δυνατότητα να ορίσετε διαφορετικούς διαχειριστές και να παρακολουθείτε την πορεία της σελίδας σας μέσω στατιστικών.

Ως συμπλήρωμα μπορείτε να αποκτήσετε και έναν λογαριασμό στο Linkedin που θα σας φέρει σε επαφή με άλλους Ιατρούς και επιστήμονες του χώρου σας.

3. Έχετε μια Στρατηγική Περιεχομένου

Η εικόνα του λογαριασμού σας σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ταιριάζει με το επιστημονικό σας προφίλ.

Το ίδιο ισχύει και για τις δημοσιεύσεις που θα κάνετε, θα πρέπει να συνάδουν με το προφίλ των ασθενών σας.

Διαφορετικές δημοσιεύσεις μπορεί να κάνει ένας παιδίατρος και διαφορετικές ένας ογκολόγος.

Το «κοινό» του δεν είναι το ίδιο.

Μπορείτε επίσης να κάνετε λίγο πιο προσωπικές τις δημοσιεύσεις σας προσθέτοντας μια φράση, ανάλογα με το περιεχόμενό τους, αν δηλαδή πρόκειται για μια συμβουλή πρόληψης, για μια συμβουλή θεραπείας ή για μια πιο πρακτική πληροφορία.

Θυμηθείτε ότι και στο διαδίκτυο οφείλεται να σεβαστείτε την ιατρική δεοντολογία και η επικοινωνία σας να γίνεται πάντα διακριτικά και με υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού.

4. Κάντε την Παρουσία σας πιο Έντονη

Το πρώτο βήμα για να κάνετε γνωστή τη σελίδα σας ή τον λογαριασμό σας σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι να μιλήσετε για αυτό στους ασθενείς σας, παροτρύνοντάς τους να ενημερώσουν τους φίλους τους.

Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε μια πρώτη βάση δυνητικών «φίλων» που οδηγεί στo να γίνει πιο ορατή η σελίδα και με μεγαλύτερη κίνηση.

Για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών φροντίστε να υπάρχει διαδραστικότητα.

Μπορείτε κατά καιρούς να δημοσιεύετε φωτογραφίες, videos, κάποιες μικρές έρευνες, να κάνετε δημοσιεύσεις στον «τοίχο» άλλων, κ.λπ.

Με την ίδια λογική, θα πρέπει πάντα να απαντάτε σε σχόλια, μηνύματα ή δημοσιεύσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, ακόμα και με χρήση προσωπικού μηνύματος, όποτε είναι απαραίτητο.

Θυμηθείτε:

Τα επαγγελματικά κοινωνικά δίκτυα θα σας αποζημιώσουν για το γεγονός ότι τα υπόλοιπα είναι πιο γενικά, και θα μπορέσετε να δράσετε ακόμα πιο στοχευμένα, να ανταλλάξετε απόψεις με συνεργάτες σας, εμπειρίες με συναδέλφους σας, να δημιουργήσετε ένα δίκτυο γνωριμιών, να αναζητήσετε συνεργάτες και τέλος, να χτίσετε το όνομά σας.

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων