Home Διαχείριση Γιατί τα Περιοδικά στην Αίθουσα Αναμονής Είναι Πάντα Παλιά;
Γιατί τα Περιοδικά στην Αίθουσα Αναμονής Είναι Πάντα Παλιά

Γιατί τα Περιοδικά στην Αίθουσα Αναμονής Είναι Πάντα Παλιά;

Πρέπει να το Παραδεχθείτε.

Τα περιοδικά στην αίθουσα αναμονής του ιατρείου σας είναι συνήθως πολύ παλιά και αυτό είναι κάτι που ενδέχεται να λειτουργεί αρνητικά στην εικόνα του ιατρείου σας κάνοντάς την αίθουσα αναμονής να φαίνεται ετεροχρονισμένη.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Μια νέα έρευνα ήρθε να δώσει την απάντηση στο «φλέγον» αυτό ερώτημα.

Πιθανότατα ως επαγγελματίας υγείας να ξέρετε ήδη το λόγο.

Παρόλα αυτά έχει ενδιαφέρον να ρίξετε μια ματιά για κάτι που εσείς μπορεί να θεωρείτε άνευ σημασίας, αλλά ενδιαφέρει τους ασθενείς που περιμένουν με τις ώρες στον χώρο αναμονής.

Οι περισσότεροι ασθενείς όταν επισκέπτονται ένα ιατρείο είναι συνήθως αγχωμένοι ή προβληματισμένοι σχετικά με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν και πολλές φορές θα χρειαστεί να περάσουν αρκετή ώρα στην αίθουσα αναμονής του ιατρείου, ξεφυλλίζοντας τα περιοδικά που θα βρουν πάνω στο τραπεζάκι.

Μόνο που συνήθως καταλήγουν να διαβάσουν τα νέα παλαιότερων μηνών ή ακόμα και ετών, μιας και δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο.

Άραγε το προσωπικό του ιατρείου τοποθετεί εκεί μόνο παλαιά τεύχη ή μήπως τα καινούργια εξαφανίζονται γρήγορα;

Έπειτα από τα συνεχή παράπονα που δεχόταν από τους ασθενείς του στο ιατρείο ο Δρ. Bruce Arnoll από το Auckland της Νέας Ζηλανδίας αποφάσισε να διερευνήσει το γιατί διεξάγοντας σχετική έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν τον Δεκέμβριο.
(διαθέσιμη στο www.bmj.com/thebmj)

H έρευνα πραγματοποιήθηκε στο ιατρείο του.Γιατί τα Περιοδικά στην Αίθουσα Αναμονής Είναι Πάντα Παλιά 1

87 περιοδικά τοποθετήθηκαν ανάμεικτα σε τρεις στοίβες στην αίθουσα αναμονής.

Ανάμεσα στα περιοδικά περιλαμβάνονταν ενημερωτικά περιοδικά όπως το Time magazine, the Economist, National Geographic, BBC History, αλλά και περιοδικά lifestyle με ειδήσεις για τη ζωή των σταρ.

Τα αποτελέσματα έχουν πραγματικό ενδιαφέρον.

Μετά από έναν μήνα τα 41 από τα 87 περιοδικά είχαν εξαφανιστεί.

Σε αυτά περιλαμβάνονταν και τα 15 πιο «κουτσομπολίστικα» περιοδικά, αλλά κανένα από τα 19 περιοδικά ενημέρωσης (the Economist, Time Magazine) δεν είχε εξαφανιστεί.

Συνεπώς, αυτό που προκύπτει είναι ότι η έλλειψη καινούργιων περιοδικών στα ιατρεία οφείλεται στην εξαφάνιση των περιοδικών, με τα περιοδικά lifestyle να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες.

Τι να Κάνετε

Τα περιοδικά στο χώρο αναμονής του ιατρείου δείχνουν έμμεσα το ενδιαφέρον σας για τους ασθενείς σας, που συχνά μπορεί να κληθούν να περιμένουν αρκετή ώρα μέχρι να τους προσφέρετε τις υπηρεσίες σας.

Θα πρέπει να συνεχίσετε λοιπόν να τους τα προσφέρετε για να κάνετε πιο ευχάριστη την παραμονή τους εκεί.

Το κόστος όμως του συνεχούς ανεφοδιασμού μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο, και αυξάνεται ακόμα περισσότερο λόγω της απώλειας των πιο πρόσφατων τευχών.

Μπορείτε λοιπόν, για να μειώσετε το κόστος να εφοδιάζετε το ιατρείο σας με παλαιότερα τεύχη «μη κουτσομπολίστικων περιοδικών», που παραμένουν στο ιατρείο.

Χρειάζεστε μια πιο επιστημονική προσέγγιση για το πώς πρέπει να είναι ο χώρος αναμονής του ιατρείου σας για να διευκολύνετε τους ασθενείς σας.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα ασχοληθείτε με τον χώρο αυτό και θα επιμεληθείτε τις λεπτομέρειες διακόσμησης, τα κάδρα, τα φυτά, τον φωτισμό ή την ύπαρξη χαλαρωτικής μουσικής, αποσκοπώντας πάντα στην μείωση του πόνου, του άγχους και του στρες των ασθενών σας, μην ξεχάσετε να αφιερώσετε λίγο χρόνο και για την επιλογή των κατάλληλων περιοδικών.

Όλα συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην ποιοτική αναβάθμιση της φροντίδας που προσφέρετε στους ασθενείς σας.

Και αυτός πρέπει να είναι ο πρωταρχικός στόχος σας.

Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, PhD
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων