Παρόλο που υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ, η αρμόζουσα και παρατεταμένη παραμονή των χρηστών στις ιστοσελίδες δεν είναι ένα από αυτά.
Με την άνοδο των smartphones και άλλων συσκευών, η μέση προσοχή των ανθρώπων στις ιστοσελίδες μειώθηκε από 12 σε 8 δευτερόλεπτα.
Έτσι, εάν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι μόνο για οκτώ δευτερόλεπτα ή λιγότερο κάθε φορά, τι σημαίνει αυτό για το ψηφιακό σας marketing;
Σημαίνει ότι προσελκύοντας και διατηρώντας την προσοχή των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, ενώ φαντάζει δύσκολο, δεν είναι αδύνατο.
Το κλειδί είναι να οδηγήσετε τους επισκέπτες σε παραμονή και περιήγηση στην ιστοσελίδα του ιατρείου σας για μακρύτερο χρονικό διάστημα.
Για να βελτιώσετε την κατάσταση αυτή ρωτήστε τον εαυτό σας τα εξής:
– Πόσο χρόνο ξοδεύουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας;
– Τι σελίδες κοιτάζουν;
– Πόσο χρόνο κατά μέσο όρο ξοδεύουν σε κάθε σελίδα;
– Οι επισκέπτες κάνουν κλικ με ποιο σκοπό;
– Το σημαντικότερο, ποιο ποσοστό επισκεπτών κάνει κλικ σε σημεία με links όπου τον προσκαλείτε;
Πώς οι επισκέπτες θα αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας;
Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι επισκέπτες στις ιατρικές ιστοσελίδες, αποτελεί ένδειξη του πώς αισθάνονται για την κάθε ιστοσελίδα.
Αν οι επισκέπτες εγκαταλείψουν τον ιστότοπο χωρίς να αφιερώσουν αρκετό χρόνο, αυτό σημαίνει ότι κάτι πάει λάθος και πρέπει να διορθωθεί, καθώς η εγκατάλειψη των επισκεπτών μειώνει την προσέλκυση πελατών.
Μια καλή μέτρηση χρόνου εξαρτάται από το είδος του περιεχομένου που προσφέρετε στον ιστότοπό σας.
Για παράδειγμα, αν πρόκειται για ένα μακρύ άρθρο και ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες σε αυτή τη σελίδα είναι μόνο μερικά δευτερόλεπτα, τότε απαιτείται η προσοχή σας γιατί σημαίνει ότι τα άρθρα σας δεν έχουν ενδιαφέρον.
Ένα από τα πιο σημαντικά τρικ είναι να δημιουργήστε ένα περιεχόμενο που είναι εύκολο να διαβαστεί.
Σύμφωνα με μια έκθεση, σχεδόν 55% των επισκεπτών περνούν λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα σε έναν δικτυακό τόπο.
Οι επισκέπτες σπάνια διαβάζουν κάθε λέξη του περιεχομένου σας και απλά σαρώνουν τη σελίδα για να αναζητήσουν χρήσιμες και συναφείς λέξεις και φράσεις.
Αν το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας περιέχει μεγάλες προτάσεις και παραγράφους που είναι δύσκολο να σαρωθούν, οι περισσότεροι από τους επισκέπτες σας μπορεί να μην παραμείνουν για να το διαβάσουν.
Ως αποτέλεσμα, θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας για να βρουν περιεχόμενο που είναι ευκολότερο να σαρωθεί.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές που σας βοηθούν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που μπορεί να εύκολα να σαρωθεί:
– Εξασφαλίστε την αναγνωσιμότητα, αυξάνοντας το μέγεθος της γραμματοσειράς και την απόσταση γραμμών.
Η απλή αύξηση της απόστασης γραμμής και του μεγέθους γραμματοσειράς, μπορεί να κάνει το περιεχόμενό σας πιο ευανάγνωστο.
– Μια μεγάλη παράγραφος κειμένου χωρίς οπτικά σπασίματα, είναι δύσκολη για τα μάτια.
Προκειμένου να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα, προσπαθήστε να κρατήσετε τις προτάσεις σας και τις παραγράφους σας σύντομες και να παρεμβάλετε στο περιεχόμενό σας διάφορα οπτικά (εικόνες ή Videos).
– Οι υπότιτλοι, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην παραμονή των αναγνωστών σας.
Όχι μόνο οι υποενότητες παρέχουν ένα ενδιαφέρον οπτικό σπάσιμο στο περιεχόμενό σας, αλλά μια ωραία γραπτή υποδιαίρεση μπορεί να κάνει έναν αναγνώστη πιο περίεργο για το περιεχόμενό σας και να τον κρατήσει από το να κάνει κλικ και να φύγει.
– Η χρήση λιστών με κουκκίδες, θα κάνει το περιεχόμενό σας ξεχωριστό και θα βοηθήσει τον αναγνώστη να σαρώσει το περιεχόμενό σας για σχετικές πληροφορίες.
Αναμφισβήτητα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας και να τους βοηθήσετε να μείνουν αρκετό χρόνο ώστε να μάθουν περισσότερα σχετικά με την πρακτική σας.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο είναι να έχετε πλούσιο, ενδιαφέρον και ανανεωμένο περιεχόμενο.
Η παροχή παλαιού περιεχομένου και η πλήρωση του ιστότοπού σας με λέξεις – κλειδιά, μπορεί να φέρει μεν περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, αλλά δεν αποτελεί μακροπρόθεσμη λύση.
Ένας επιτυχημένος ιστότοπος πρέπει να επιτύχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ των στόχων παραμονής και των οπτικών στοιχείων, προκειμένου να προβάλει τις υπηρεσίες σας και να προσελκύσει ασθενείς στο ιατρείο σας.
Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι αρκετά εντυπωσιακός για να προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών, αλλά να είναι και αρκετά χρήσιμος ώστε να μεταφέρει την ουσία της πρακτικής σας.
Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης,
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.MedicalManage.gr