Home Επικοινωνία Ασθενή Πώς να Κάνουμε πιο Αποτελεσματική την Επίσκεψη στον Γιατρό μας
Είτε πρόκειται για ένα προγραμματισμένο check up, είτε για αντιμετώπιση ενός νέου προβλήματος υγείας, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε την επίσκεψη λιγότερο αγχωτική και πιο αποτελεσματική.

Πώς να Κάνουμε πιο Αποτελεσματική την Επίσκεψη στον Γιατρό μας

Για τους περισσότερους από εμάς, η επίσκεψη στον γιατρό δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των αγαπημένων μας, αλλά μπορεί να είναι από τα πιο σημαντικά για τη ζωή και την υγεία μας.

Είτε πρόκειται για ένα προγραμματισμένο check up, είτε για αντιμετώπιση ενός νέου προβλήματος υγείας, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε την επίσκεψη λιγότερο αγχωτική και πιο αποτελεσματική.

Πρέπει να θυμάστε ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Στις «παλιές καλές ημέρες», η επίσκεψη αφορούσε μόνο τον ασθενή και τον γιατρό.

Σήμερα, υπάρχουν πολλοί άλλοι παίκτες, οι οποίοι ενδέχεται να μην είναι παρόντες αλλά επηρεάζουν την επίσκεψη, συμπεριλαμβανομένων την καταγραφή των δεδομένων στο σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, των ασφαλιστικών βεβαιώσεων… κ.λπ., πράγμα που παίρνει σημαντικό χρόνο.

Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότεροι γιατροί πραγματικά θέλουν να κάνουν ό, τι είναι καλύτερο για τους ασθενείς τους και μπορούμε σαν ασθενείς να τους βοηθήσουμε να το επιτύχουν αυτό.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.

Φτάστε εγκαίρως στο ραντεβού σας με τον γιατρό

Οι γιατροί καθυστερούν για πολλούς λόγους.

Μπορεί να είναι κακός χειρισμός των ραντεβού από τη γραμματεία, και αν περιμένετε πάντα πολύ χρόνο, μπορεί να θέλετε να αλλάξετε και γιατρό.

Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι καθυστέρησης είναι ότι οι προηγούμενοι ασθενείς έφθασαν αργά, αλλά μπήκαν κατά προτεραιότητα στο εξεταστήριο ή ότι οι ασθενείς είχαν πιο περίπλοκα προβλήματα από ό, τι αναμενόταν, μετατρέποντας μια επίσκεψη 15 λεπτών σε 30 λεπτά ή και περισσότερο.

Βάλτε στο αθόρυβο ή απενεργοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο

Είναι αρκετά δύσκολο να έχετε μια καλή συζήτηση με τον γιατρό σας, χωρίς να αποσπάτε την προσοχή με το κτύπημα του τηλεφώνου.

Μάλιστα, εάν απαντήσετε στο τηλέφωνο, αυτό δείχνει ότι δεν ανησυχείτε και τόσο για το πρόβλημα της υγείας σας!

Ενώ ο γιατρός μπορεί να είναι ειδικός στον τομέα της ιατρικής, εσείς είστε ο εμπειρογνώμονας στο δικό σας σώμα και είστε αυτός που θα επισημάνετε ότι ενώ ένα σύμπτωμα μπορεί να μην είναι δραματικό, είναι καινούργιο.

Κάντε μια προετοιμασία πριν την επίσκεψη

Ενώ ο γιατρός μπορεί να είναι ειδικός στον τομέα της ιατρικής, εσείς είστε ο εμπειρογνώμονας στο δικό σας σώμα και είστε αυτός που θα επισημάνετε ότι ενώ ένα σύμπτωμα μπορεί να μην είναι δραματικό, είναι καινούργιο.

Πριν από την επίσκεψη, θέστε τα πράγματα κάτω με χρονολογική σειρά – τι συνέβη πρώτα, τι συνέβη στη συνέχεια, και όλο περίπου το χρονικό πλαίσιο.

Είναι Οκ να ελέγξετε τα συμπτώματά σας στο διαδίκτυο, αλλά χρησιμοποιήστε έναν αξιόπιστο ιστότοπο.

Φέρτε σημειώσεις και σημειώστε

Πάνω στην αγωνία σας, είναι εύκολο να ξεχάσετε πράγματα που θεωρείτε σημαντικά.

Καταγράψτε προηγούμενες επεμβάσεις, την τρέχουσα φαρμακευτική σας αγωγή, αλλεργίες ή σημαντικά ιατρικά προβλήματα που έχετε.

Δεδομένου ότι έχει αποδειχθεί ότι το 80% από αυτά που λέει ο γιατρός ξεχνιέται από τη στιγμή που εγκαταλείπετε το ιατρείο, καλό είναι είτε να φέρετε μαζί σας ένα μέλος της οικογένειάς σας, για να σημειώνει ή να παίρνετε εσείς μερικές γραπτές σημειώσεις.

Ρωτήστε τον γιατρό εάν έχει πρόβλημα να καταγράψετε στο κινητό σας τις διαγνώσεις και τις οδηγίες του, έτσι ώστε να μπορείτε να ακούσετε τη συζήτηση και τις συμβουλές που δίνονται αργότερα όταν θα έχετε λιγότερο άγχος.

Είναι ΟΚ να κάνετε ερωτήσεις στον γιατρό

Ενώ οι γιατροί ξέρουν πολύ περισσότερα για την ιατρική από εσάς, δεν είναι αλάνθαστοι.

Εάν ο γιατρός δεν σας έδωσε μια αισιόδοξη αγωγή ή όταν «ξέρετε» ότι κάτι πάει λάθος, είναι λογικό να ζητήσετε μια δεύτερη γνώμη.

Η λανθασμένη διάγνωση αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο ως σοβαρό πρόβλημα.

Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να ρωτήσετε τον γιατρό γιατί έχει κάνει αυτή τη διάγνωση και τι άλλο θα μπορούσε να είναι.

Θα πρέπει επίσης να έχετε ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε πρέπει να αισθάνεστε καλύτερα και ποιο είναι το σχέδιο αν δεν ανταποκριθείτε στην προτεινόμενη θεραπεία.

Θυμηθείτε…

Δεν είναι δική σας δουλειά να ευχαριστείτε τον γιατρό.

Είναι η δουλειά του γιατρού να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα.

Εάν έχετε έναν γιατρό με τον οποίο δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε, αναζητήστε έναν άλλο.

Αυτό το άρθρο είναι πολύ χρήσιμο οι γιατροί να το επικοινωνήσουν στους ασθενείς τους από τα ψηφιακά τους μέσα.

www.MedicalManage.gr

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων