Home Διαχείριση Οι Ασθενείς ως Καταναλωτές, Αλλάζουν τα Δεδομένα στον Κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης

Οι Ασθενείς ως Καταναλωτές, Αλλάζουν τα Δεδομένα στον Κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης

Η επένδυση των εταιρειών σε ενέργειες που επικεντρώνονται στην εμπειρία πελάτη, αναμφισβήτητα αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών, βοηθώντας παράλληλα στη διατήρηση των εργαζομένων και εξοικονόμηση χρημάτων, μακροπρόθεσμα.

Σε ό,τι αφορά τον χώρο της υγείας, νέα ψηφιακά εργαλεία, αλλά και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), δίνουν στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης μία μεγάλη ώθηση για την προσέλκυση, διατήρηση των ασθενών- πελατών και όχι μόνο.

Αν και οι πληροφορίες σχετικά με τις τεχνολογίες αυτές είναι άμεσα διαθέσιμες, μόνο λίγες επιχειρήσεις σχεδιάζουν να εφαρμόσουν στρατηγικές επικεντρωμένες στην εμπειρία πελατών το 2023 σύμφωνα με έρευνες.

Οι σημερινοί καταναλωτές

Η εμπειρία του πελάτη δεν είναι τάση, είναι απαίτηση. Οι σημερινοί καταναλωτές συνηθίζουν όλο και περισσότερο, οι εταιρείες να δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία και την εμπειρία τους, γεγονός που τους οδηγεί να έχουν όλο και πιο υψηλές προσδοκίες για τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης.

Οι ασθενείς- πελάτες έχουν υψηλότερες προσδοκίες από ποτέ και  η ικανότητα ενός ιατρού να προσαρμόζεται και να υιοθετεί νέες τεχνολογίες για τη διευκόλυνση των ασθενών, είναι πλέον μια αντανάκλαση της ιατρικής εμπειρογνωμοσύνης και της επιχειρηματικής ευαισθητοποίησής του.

Γενικά, οι εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, πιθανότατα θα είναι σε θέση να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Η επένδυση σε μια ισχυρή, εξατομικευμένη υποδομή τεχνολογίας διαδικτύου (IT) μπορεί να τους βοηθήσει να το κάνουν αυτό.

Τα εργαλεία διαχείρισης πληροφορικής μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν ανάπτυξη ενσωματώνοντας την τεχνολογία με τη φιλοσοφία της μάρκας και την εμπειρία χρήστη. Αξίζει να σημειωθεί πως οι επιχειρήσεις  που βελτίωσαν την εμπειρία των πελατών τους, είδαν αύξηση των εσόδων τους και πέτυχαν εξοικονόμηση κόστους.

Γιατί η εμπειρία πελάτη είναι καίριας σημασίας; Η φήμη της ιατρικής πρακτικής σας  μπορεί να εξαπλωθεί από στόμα σε στόμα, μέσω αναρτήσεων και κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσεγγίζοντας χιλιάδες χρήστες κοινωνικών δικτύων. Μια και μόνο εξαιρετική εμπειρία πελάτη, είναι ικανή να ενισχύσει τη φήμη σας και μια κακή εμπειρία, να φέρει απώλειες.

Η τεχνολογική επανάσταση

Υπάρχουν πολλές ακόμη διαθέσιμες τεχνολογικές λύσεις, ικανές να υποστηρίξουν μια υγιεινομική δομή όπως είναι το ιατρείο. Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης θα πρέπει να υιοθετήσουν μια νοοτροπία «ψηφιακής υγείας-πρώτα», εάν θέλουν να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των ασθενών τους.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στην υγειονομική περίθαλψη μπορούν να βελτιώσουν δραστικά την εμπειρία των ασθενών, να μειώσουν την επαγγελματική εξουθένωση των κλινικών ιατρών και το συνολικό κόστος.

Δεδομένων αυτών, ήρθε η ώρα να εγκαταλειφθούν τα χειρόγραφα βιβλία ραντεβού και να εφαρμοστεί ένα νέο, αυτοματοποιημένο σύστημα που θα μειώσει τους χρόνους αναμονής, θα εμφανίζει τις διαθέσιμες ώρες και θα προσφέρει ενημερωμένα ιατρικά αρχεία με το πάτημα ενός κουμπιού. Η υιοθέτηση ενός αυτοματοποιημένου μοντέλου, με τη χρήση της τεχνολογίας, έχει τη δύναμη να εξοικονομήσει χρόνο, χρήματα και να προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση στο ιατρείο.

Η εμπειρία του πελάτη

Είναι γεγονός πως οι καταναλωτές πια, προχωρούν σε μία αγορά με μεγαλύτερο δισταγμό. Δεδομένου αυτού, οι γιατροί που προσφέρουν υπηρεσίες αισθητικής χειρουργικής ή οδοντιατρικής για παράδειγμα, θα πρέπει να σκεφτούν πώς θα τις επικοινωνήσουν στους πελάτες τους. Η παροχή μιας θετικής εμπειρίας από την αρχή μέχρι το τέλος, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασφαλιστεί η πιστότητά των ασθενών τους.

Η παροχή ιατρικών υπηρεσιών τείνει να είναι πιο συντηρητική από άλλες πρακτικές που αντιμετωπίζουν πλέον οι καταναλωτές. Οι γιατροί λοιπόν, θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των ασθενών, προκειμένου να ανταγωνιστούν άλλες επιχειρήσεις υγείας που είναι πιο εξελιγμένες στον τομέα αυτό. Επιπλέον, εκτός από τη γνώση του ανταγωνισμού, είναι σημαντικό να δίνεται προσοχή στους ασθενείς που ήδη υπάρχουν.

Η αποτυχία διατήρησής τους είναι μία από τις μεγαλύτερες χαμένες ευκαιρίες ανάπτυξης σήμερα. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του επόμενου έτους προέρχεται από τους σημερινούς ασθενείς, όχι από τους ασθενείς που κερδίζονται κατά τη διάρκεια της περιόδου ανάπτυξης.

Το να χρησιμοποιείται η τεχνολογία, είναι διαφορετικό από το να υπάρχει πραγματική γνώση και ενσυναίσθηση για την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας ασθενή, με αυτοματοποιημένο τρόπο. Όλα τα απαραίτητα εργαλεία είναι στα χέρια σας…

Medical Management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες, που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Αποδοχή Cookies Όροι Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων